Sweetest-emme

Alla inlägg den 23 november 2011

Av emelie - 23 november 2011 21:58

Har glömt att vissssssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaa vad jag hade på björket .

 

Av emelie - 23 november 2011 19:49

Hej orkade inte blogga igår jag var och tränade och kom hem sent så de var därför.

Men idag är de Onsdag hehhe tänkte skriva Torsdag men det är imon :$

Och i skolan idag hände de en roligt jag och några i klassen smög in och då såg lars vår lärare de å han började jaga oss de var lite roligt ;)

Sen var skolan slut sen hem elr till affären sen hem och sen datan och sen ett varmtbad , Och nu datan och nu när som ska jag se på bondesöker fru.

Men igår så var jag och astrid med hennes bror i bowlinghallen och hängde där lite sen gick vi upp och tränade med damlaget "HANDBOLL" De var kul men jobbig , men man fick röra sig i alla fall och imon ska jag också träna så de kanske inte blir bloggande imon får se för träningen börjar 19:00 och slutar 20:30 .

Men vi hörs här får ni en bild rätt så ny tog den för någon dag sen , jag hatar att le på bilder men denna blev rätt bra :)

 




Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards