Sweetest-emme

Alla inlägg den 21 november 2011

Av emelie - 21 november 2011 19:54

Hej nu bloggar jag ett snabbt inlägg om vad som hände i helgen och idag på min studiedag :D


Fredes: Björket de var skit kul dock kommer jag åka ditt fler gånger kan jag säga :D men vi var inte där så länge för att. Sen kom jag hem runt 1 tiden på natten och var skit trött pallade inte tvätta bort sminket så trött var jag.


Lördes: Slappade sen gick jag och solade med mamma spänd var jag men de var skönt , sen gjorde vi inte så mycket elr jo just de , Sen kom sabél och sen åkte jag mamma kevin och sabél till bromölla och kolla de på bio den var skit bra . Sen hem och spelade hollywood :D


Söndes: Var hemma hos mig , sabél sov hos mig sen på kvällen åkte vi hem till henne sen vidare till älle där jag red innan så fick jag träffa poppe och jag har saknat , jag kan säga att den siste denna månaden var de 1 år sen jag lämnade han :'(

Men han kommer alltid finnas för mig så han glömmer jag aldrig , Sen kollade jag när sabél red millan .

Sen åkte jag hem och chillade lite :)

Och jag har ju sakt att vår katt skulle få kattungar och dem kom i natt , men en föddes död sen kom de en lite senare och den lever så de blev bara en :/ man kan dock inte tro de med den tjocka magen hon hade.


Idag (Måndad): Gick upp fixade mig drog hem till astrid sen drog jag till stan och handlade nu plånbok och sen vidare hem till mamma sen vidare ut och gick med diesel en runda med astrid också.

Sen ¨Gick vi och solade de var skönt lite brun har man blivit , fast de värsta är när man  precis har solat klar är att man blir skit röd i ansiktet :D

Men sen åkte vi hem och nu sitter jag här.


Här får ni två bilder från när vi solade idag. Den första bilden är på mig sen den andra på astrid :)

 


 


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards