Sweetest-emme

Alla inlägg den 11 november 2011

Hmm

Av emelie - 11 november 2011 18:04

Hej idag är det den 11/11-11 och skolan var chill , hade faktiskt skit roligt idag fast jag blev lite bitter på några heheh och de märkte man + jag sj ;P

Men idag i matan hade hela 8 skit kul , de var as skönt att slippa 7:orna då så skönt var de :)

Men idag på bowlingen kom de en gubbe fram till mig " om jag får låna din skjorta så får du låna min "

jag skrattade men jag hade faktiskt ingen skjorta på min,  inte han häller för den delen . Konstig snubbe.

Men efter de var jag med astrid och just nu sitter jag och väntar på henne för hon är hemma och äter  och firar sin mamma och pappa på deras bröllopsdag elr ja 22 år Grattis :)


Men sen i skolan blev de strul om björket om körning och sånt men men :(

Sen blir de idol ikväll jag ska kolla på Amanda Fondell ska faktiskt ditt snart och se på finalen :)

Och jag och astrid kanske ska vara med 4 andra , men inte säkert för han e lite seg på att svara på sms.

Men bloggar mer sen elr imon elr något.


Här kan ni få en bild på mina naglar har ju glömt vissa dem ju.

För er som inte vet de men det är mina egna naglar de lägger bara på sån manikyr. Dem är inte så länga än men vänta bara någon vecka till ska ni se :D




Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards