Sweetest-emme

Alla inlägg under december 2011

Hmm

Av emelie - 31 december 2011 00:00

nyår imon och jag är inte taggad för 5 öre :/ har kollat fotboll nu i 4 dagar och är svin trött men åhus spelade bra och dem gick vidare :)

Men har dö tråkigt så ska väl sms någon och sen sova kanske.


EN bild på mig som jag hatar och de är mitt utseende , jag gillar inte de riktigt . Problemet är att jag har blir kallad massa saker men jag är den jag e och jag är stolt över de och sen kan inte jag hjälpa hur jag ser ut för jag föddes så här , alla har någon man inte är nöjd men jag hr en sakt jag jag hatar med mitt utseende som ni kanske märker när ni ser bilden , men som sakt jag föddes så inget man an hjälpa :(


 

Av emelie - 26 december 2011 19:02

Hej idag så har jag och astrid dygnat hela natten fast dock somnade jag vid 06:30-07:00 , annars hade inte jag orkat med dagen . och de första hon gör för att väcka mig är att sms ringa som fan . Men sen blev jag sur och somnade om sen drog hon hem och fixade sig , sen somnade jag igen sen kom hon !! Då var jag vaken elr vaknade :P sen skulle vi till stan med hannah men hon sa att de inte var lönt för de stängde 4 men då åkte jag och astrid in endån för de stängde 5-6 något sånt. Dagens köp blev en svart tröja :)


Här får ni bilderna på julklapparna. Bildbomb , men jag kanske ska börja lägga ut outfiten varje dag :)


Från pappa.

En plattång är skit nöjd med den :)

 


Av mamma och mormor.

 


 


 


 


 


Av sabél och astrid (fast den jag fick av atrid har jag redan)


   


Dagens köp.

 


Dagens outfit.

 


gårdagens outfit.

 

Av emelie - 25 december 2011 22:16

Hej , jag kommer blogga mer imon kväll för just nu är jag med astrid och imon ska jag vara med hannah och astrid. Var med dem idag med + att astrid ska sova hos mig ikväll.

Och sen får ni förmodligen se vad jag fick i julklappa för tror ni vill se dem :)

 

Av emelie - 23 december 2011 12:18

Hello , nu kan ni få se de jag köpte igår till mig.

Ett snyggt halsband vet ej vad man kallar dem.

En snygg ring.

En snygg tröja :)

Men nu ska jag inte dryga här vi datan mer nu ska jag se tv , sen ikväll drar jag till mamma innan jag gör de ska ni få en ny header som är rätt okej fast jag byter de efter ett tag för kan inte ha den hela tiden , ni lär märkade när den kommer upp. kan ju inte göra de imon eftersom jag är hos mamma då och jag har de på datan hos pappa.


 

 

Av emelie - 22 december 2011 22:06

Hello nu är alla julklappar klara och jag är nöjd med köpet , jag är i alla fall nöjd med de jag köpte till mig , som jag tänkte ha på mig . på julafton bild kommer kanske imon . Får se om jag hinner blogga imon för jag ska till mamma .

Men jag hade en bra dag med sabél i stan , astrid skulle inte med helt plötsligt.

just nu har jag dö tråkigt så jag kollar på fråga olle.dokumentären och har precis fotat en blomma som vi har här hemma och testade en ny inställning när jag fotade en ljusstake. finns inget annat att göra + har dock svin ont i huvudet tror jag måste börja använda mina glasögon nu :( vår kattunge hade nog med rätt tråkigt om inte rätt kul.


 


 


 

Av emelie - 22 december 2011 10:57

hej jag vaknade nästan precis som ni kan se rubriken . Men just nu ska jag ta något och äta och vänta på astrid för hon tränar och hon vet ej när de slutar.

Sen när hon har tränat klart så drar hon jag inte till stan för att möta upp Sabél sen blir de handla julklappar. Och jag ska hitta ett halsband till jul som jag tänkte ha på mig. fast dock vet jag inte vad jag ska köpa för julklappar :/

Man kan inte tro att de är jul på lördag , detta året har gått sjukt snabbt + de är ju snart 2012 då blir de nya tag och nya problem :/ Hoppas 2012 blir bättre än alla andra år som har gått :P

fast detta året har varit rätt chill endån.

Snart nyår med , då ska man spendera den nyår med astrid och kanske fler om de nu går.

Men nu ska jag äta , här får ni 3 söta små blider på vår underbara katt. Vi har inte döpt henne än , för vi vet ej vad den ska heter , jag tycker stjärnan :)


    

      


Av emelie - 21 december 2011 21:52

Ville bara säga dessa tre sakerna för jag har dö tråkigt , men jag ska nog sova nu innan jag får mer ont i huvudet vill lixom inte bli sjuk innan julafton :/

Men första grejen är att så här såg jag ut på julfesten och denna kläningen älskar jag , jag hade den på mgi idag också:)

  


Andra grejen är att jag saknar handbolls-laget de la ner för ingen kom typ. Men sen så började jag och astrid i damlaget för ett tag och de är mycket mer fart och man lär sig efterhand , man glömde typ allt nästan när man inte hade tränat på länge . De kändes konstigt att träna med dem för de kan mer och är mycket länge och kan mer + skjuter hårdare så man blir typ rädd när man kör anfall . Men här har ni en bild på mitt föra lag :)

Vet ej om ni ser mig men jag sitter längst ner höger.


Och nu sista grejen är att jag saknar RIDNINGEN skit mycket :( jag har inte ridit sen i sommras hos kompis då , annars var de 1 årsen jag red typ 3-4 gånger i veckan och jag saknar de enormt . Måste ta tag i att hitta någon som vill ha hjälp med sin häst :)

(ni ser den skruven jag har i håret , jag har försökt att platta ner den men den vill inte så jag gick så till kyrkan men sen blev den värre)

   


Av emelie - 21 december 2011 16:21

Hej kommer ni ihåg denna tröjan jag la upp för ett tag sen ? (kommer bild) Nu när pappa hade tvättat den för första gången så blev den såhär :(

 

Trycket på tröjan har försvunnit , då tänkte jag vrf göra en tröja där de inte går att tvätta om nu trycker försvinner :S

Men idag slutade vi skolan alls LOV och jag har inte gjort ett skit idag mer än dunkat musik :)

Men imon blir de in till stan med astrid och sabél och handla julklappar förförsta gången , allså att jag handlar de :)

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards