Sweetest-emme

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av emelie - 28 juli 2011 17:22

hello , ja snart så kör vi de är ungefär 30 min kvar .

De ska bli jätte kul men jag får typ alltid en klump i magen jag vet inte vrf så har de alltid varit ;S konstigt men men . 

men de kommer går skit bra :D<3

 

Av emelie - 28 juli 2011 14:47

hej !

äntligen så är de torsdag . 

Idag så ska man provrida tammy och de ska blir kul :D

Men idag har jag testat de nya stativet och nu vet jag hur man sätter igång såndär självutlösare elr vad de heter och stavas ;S

men de funkar inte så bra för bilerna blir inte som jag har velat med ni får två bilder. men jag får se om jag bloggar mer sen efter när jag har kommit hem , annars göra jag de innan elr både och.'

Men ja jag har testat stativet sminkade mig och kollat på andra avenyn. kanske är lite tråkigt för er eftersom jag nämner de i varje inlägg typ , men men jag ska sluta med de .

Snart är de skola :( de ska blir lite roligt för att man får träffa nästan alla som man inte har träffat alla åker ju iväg i sommar så ja de är dock inte så kul men men så är de när man har skit tråkigt.

Men ja nu ska jag fortsätta kolla på de sen så kommer pappa ikväll sen drar vi då :D

De är skit väder ute innan spöregnade :( hoppas de inte gör de när jag ska rida , men de småregnar nu tror jag.

 


Här kommer två bilder ni kan sj se att dem inte blev bra fast de sista gillar jag för den blev lite cool men endån finns de inte skärpa.


   

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards