Sweetest-emme

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av emelie - 20 juli 2011 17:00

jag kan vissa vad för kamra och objektiv jag har till + saker jag vill ha till min kamra.


Nikon D7000

 

    

Tamron 17-50 mm objektiv

 


Och nu saker jag vill ha:

Nikon Speedlight SB-700

   


Manfrotto 055 XPRO B (stativ)

  


Manfrotto 498 "Midi" kulled, utan snabbplatta

 


Nikon ML-L3 fjärrutlösare

 


Nikon MB-D11 Batterigrepp

 

Tamron AF 28-300/3,5-6,3 XR Di VC

  


fast detta sista objektivet vet jag faktisk inte men vi får se de är dyrt med såda hära saker ;)

Av emelie - 20 juli 2011 12:56

idag vaknade jag tidigare än vad jag gjorde igår !

Men nu har jag bara suttit vid bloggen och försökt ända design på bloggen men de blir inte snyggt :( så de fick bli en tråkigt vit färg .

Men jag har i alla fall gjort en ny header ;) (Y)


Idag skulle pappas kompis komma men pappa är och jobbar men han komemr väl snart när pappa är hemma elr så är han med på jobb.

Men näää nu ska jag äta något igen ;S och lägga mig på soffan och kolla på Andra Avenyn :D

Men igår när jag skulle sova så kunde jag inte sova för jag tänkte på att jag ville pierca mig elr om jag skulle göra en video om vad jag har i min kamraväska men hur kul är de , de är bara ett kamrahus och ett objektiv men snart ska vi köpa mer så då får vi se om de blir något =)


På min nya header denna gången ville jag bara ha 2 bilder och något enkelt , som ni ser så har jag en annan sort för innan hade jag bara med 4 bilder ! men orkade inte ha de denna gången ;)


Nya headern :

 

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards