Sweetest-emme

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av emelie - 16 februari 2012 22:30

Hello alla , tänkte byta blogg men jag kommer ha denna kvar för om jag inte kan med den andra så stannar jag kvar här.

www.sweetestemme.devote.se


Jag valde devote för 2 i min klass har den sen kom jag inte på någon annan blogg.

Jag byter för att bloggplatsen har ingen aapp på mobilen så då blir de jobbigt när man måste in på internet och sen kan man inte ladda upp foto från bloggplatsen när man mobilbloggar och de kan man på devote så , bara så alla vet kommer jag blogga på devote till de inte funkar längre men då säger jag till när jag byter tillbaka :)


Ni kan ju kolla in mina 2 klasskompisas blogg .


www.buttwar.devote.se


www.hhaannaaah.devote.se



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards