Sweetest-emme

Alla inlägg den 18 september 2011

Av emelie - 18 september 2011 20:55

Hej som ni ser rubriken så menar jag att jag skrev ju hur mycket igår om dagen och sånt , så dampade datan . Så allt försvann så jag stängde av datan :)

Men igår körde vi bullar och sen under dagen elr senare på datan fiskade vi :) pappa fick en fisk .

Men i fredes var jag med hannah , astrid och ludde.

Hannah var ju barnvakt så vi alla gick och it och fotade medans de små var modeller :D

Sen innan jag var med dem så städade jag rummet :) Så nu är de städat och fint.

Men nu idag så har jag bara leggat i sängen och deggat och sen kommer jag inte ihåg vad jag mer har gjort.

Nu är kl 21:00 och jag kollade precis på idol och de var rätt bra men efter detta ska jag stänga av datan och tittat lite på tv sen sova de är ju skola imon.

Och jag har inte fått mina skor än :( får dem på fredag men nu i veckan får jag nog mina kläder också :D

Men nu ska jag stänga av datan och kolla på tv och se vad som går.

Men i hörs och ses :)


Bilden ifrån när vi fotade de små.

 

Bild på mig när i åt pizza sen på kvällen när vi lämnade de små. Mitt högra öga ser konstigt ut.

 

Mitt rum.

 

 

Som ni sj ser är sängen obäddddad.

 

Kläderna som jag hade på mig som skulle till tvätten men jag la dem där så länge + min kamraväska.

 

 

 

Kevin: Du saknar verkligen poppe

Jag: mmm :(

 

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards