Sweetest-emme

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av emelie - 15 augusti 2011 20:34

Hej nu kan jag blogg fast jag inte orkar men gör de för er ;D

Men nu får ni reda på vad som har gjort att jag inte har bloggat på 1 Vecka :P


Måndes-Tisdes : så åkte jag hem till mamma för vi skulle till hennes kusin och mina sysslingar :D

Vi skulle vara där till onsdag men de hände saker så vi åkte hem.

Onsdag: Kommer ej ihåg.

Torsdag: Hjälpa mamma på hennes jobb snacka om jobbig jag var mega trött när vi kom hem somnade jag nog på soffan i 1 h 30 min tror jag :S Och så har jag gjort en överraskning som ni får reda på , sen på lördag.

Jag skulle hem till pappa men de var iinte lönt efter som jag skulle till mamma på fredag så jag stannade hos henne.

Fredag: Minns inte :S

Lördag: var vi på kräftskiva de var väl sådär , Sen fick vi såld min älskling :(

Söndag: Hem till pappa sen drog man ut och fotade med gabbe sen sova man hos henne till idag :D

Här kommer 4 bilder på oss. Resten får ni kolla på facebook :D

De är jag som är till höger på varhe bild, och gabbe till vänster :D

Denna bilden är bara för bra :D Älskar den

 

Vi var inte med på att den skulle ta kort så bilden blv så här.

 

En bild¨Jag ÄLSKAR<333333


   

   

Just nu sitter jag och kollar på Bröllop och jävelskap :D

Dag otto är för jävla go , han bara vill inte lilla damen ha en kukan (krukan)

Och lyssnar på kapten röd :D


Men imon får vi se vad som händer blir kanske att köpa kalender börjar ju bajs skolan på Torsdag :( :) Jag längtar faktiskt lite till skolan men inte så mycket ..

Hoppas denna terminen blir mycket bättre än förra (Y)

Längtar till lördag :D ni får reda på överraskningarna (stavning) i ett video på söndag :D jag lovar de ;)

Av emelie - 15 augusti 2011 00:09

hej , pallar ej blogga men har en ny header igen ;s idag kom jag hem från mamma och var med gabbe vi var ute och fotade de min ni kan kolla länken http://www.facebook.com/media/set/?set=a.270512982964291.86493.100000167735826

Här är alla bilder ni kan kolla in dem ;D

Men bloggar mer imon ska fortsätta här , sover hos gabbe inatt :D

Kolla in hennes blogg.

http://detvistejagredan.bloggplatsen.se/

Blev nöjd med min header :D skiter i vad ni tycker precis vad de står

MITT LIV , MINA BEKYMMER.


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards