Sweetest-emme

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av emelie - 5 juni 2011 16:21

Hej nu kan jag väl vara lite social har ej pallat blogga på skit länge men får väl ta tag i det nu.

Just nu så är det söndag och sitter här och är sit varm och dör av tråkigt heter :(

Men ska nog ut och träffa någon snart i de varma skåne , tihi skoja men om ingen kan vara så drar väl jag ut sj och fotar ;) är rätt sugen på att fota idag :D

Men jag kan berätat lite om torsdes , jo då var det ju handbolls kup som gick åt skogen vi förlorade alla , men det var våra första matcher men jag tyckte vi hade skit kul. förutom att man fick en boll i ögat av en som spelar i mitt lag :S

Men sen så på kvällen var man svin trött då sov man över med vänner det var kul ! vi gick och la oss kl 02:00 sen vaknar alla 04:00 av fåglarna :@ så fick det inte att sova om för mig. Så frida och jag satt och kollade på film och hade skit roligt när dem andra sov ;)

Sen vaknar hannah då slänger hon och jag mig på gräsmattan med våra täcken för det är varmt så vi ligger i short och bh fett skönt , men jag fattade inte på mig att hannah tar på sig täcken när det är svin varmt.

Sen kommer fridas syster hanna vi hade skit kul , så vi solade som fan och körde vattenkrig , man blev brun men jag blev mest brän :( !

Jag brände mig på armarna , knäna , ansiktet och ryggen !! men men sånt händer.

Igår så åkte man till mamma sen drog vi till Broby och grillade hos mina näskusiner :P

Hoppas att martin vinner Big Brother ikväll :D

Så nu sitter man här och tråkar men jag ska nog dra ut och fota lite ;D

kanske blir lite inlägg i veckan om JAG PALLAR :S

Men jag satt och gjorde en ny header innan så jag vet ej vilken jag ska ha , vien tycker ni.

Ska jag ha denna jag har nu ?

    

Elr denna nya som jag gjorde innan idag ?

Fast ni kanske vill se hur den ser ut innan ni väljer men jag tycker det ska vara lite överraskning :D

Men jag gillar denna nya jag gjorde idag :P

    


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards