Sweetest-emme

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av emelie - 22 maj 2011 12:38

Hej , ja då har man skit tråkigt för frida svara ju inte på sms och vi skulle ut och ya bullpengar idag, men hon skulle nog med på matchen som var idag . så jag får väl vänta på henne.

Ikväll blir det träning hoppas vi kan träna på beachhandboll för det är snart match och vi har inte ens kunat träna de för målen har inte varit uppe :(

Men hoppas vi kan träna idag för är typ bara 1 vecka typ kvar :P

Jag längtar till efte träningen för då ska jag byta min piercing för första gången och jag vet vilken jag ska ha :D

Sen efter de blir det Big Brother jag hopps att christian åker iväll Och så blir de läxa.

Men imon blir de skola jag längtar faktisk men jag fattar inte vrf :S

Men om det funkar all lägga in bilderna på klädderna idag så göra jag de annars skit samma men jag kan vissa ikväll när jag har byt piercinga hur det blev :D

Det funkar ej :(

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards