Sweetest-emme

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av emelie - 28 juni 2011 12:21

Hej alla besökare , jag kan bertätta lite om igår . För var jag och Astrid ute och fotade , sen ville Astrid till stan och fika det gjorde vi sen gick vi rundes i stan , sen när hi åkte hem så var det bara vi två som hördes i bussen :P för vi hade så kul . När vi kom hem fixade vi naglarna ni får bilderna sen för jag vet ej hur man går upp de med mobilinlägg , sen så gjort vi räksallad (stavning) både jag och Astrid ryckte det var äckligt att skalla dem ! Men det var Astrid som skulle göra de men det slutade med att jag stog där!!! xD bläääää.Sen så gick jag hem för hon skulle träna sen efter hennes träning så var jag Astrid och Hannah och i dag bråkade vi inte alls vi kom överrens det var rätt skönt för vi hade skit kul , först fotade de en runda sen gick vi hem till Astrid de hämtade pengar sen hem till mig så jag fick hämta pengar sen drog vi till Hemköp men ingen ville ja något där elr ja , sen drog vi till affären och köpte , sen drog vi hem till Astrid och tjockade oss xD och snackade och hade skit kul på samma gång !!!Detta måste vi bara göra om de roligaste av kvällen var att Astrid slickade på min flaska sen glömde jag de så jag slickade med på den :$Men de oroligaste av kvällen var när jag gick på toa , och jag ska vara så taskigt mot er läsare att ni inte får veta;)Sen drog jag hem för kl var 00:00 och jag skulle packa men nej det fick ble idag men jag han.Just nu äter jag frukost och kollar tv , sen blir de att man blir hämtad av min tredje familj :) jag dra lixom till Åhus i 2 veckor :D ska bli skit skönt att slippa denna byn!!!Får se om jag kan mobil blogga där :) /// kram Emelie xD

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards