Sweetest-emme

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av emelie - 23 januari 2012 22:25

Hello , just nu gör jag inte ett skit.

Har varit en rätt chill dag , efter skolan drog jag , hannah hem till astrid och gjorde goda VÅFFLER mummmms , sen drog vi ut träffade ludde sen kom hanna , sen gick vi 4 tjejer hem till astrid och hade kul.

fast lika snabbt vi kom dit lika snabbt åkte hannah hem :(

Men dagen har varit grym , imon hoppas jag att dagen är chill för jag känner att jag är rätt trött om dagarna :/

Inatt kom min syster in på mitt rum och tog min data fast hon har en egen , så jag skrek på henne fast pappa och kevin inte hörde de :S

Men som sakt hon lyssnar med den hon sitter på , om ens de !

Just nu tänkte jag sätta min och kolla lite tv och äta mariekex med smör och mjölk , mummmmmmmmmms jag har blivit helt besatt av mjökt nu , de är de ändra jag dricker :P

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards