Sweetest-emme

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av emelie - 21 januari 2012 21:46

Hello bloggade aldrig igår så tänkte skriva lite om gårdagens och idag :)


Fredag: Var i skolan rätt chill , men var inte på humör riktigt.

Sen drog jag och astrid hem till henne hämtade kamra o grejer sen drog vi hem till mig åt lyssnade på musik. Sen drog vi hem till henne för att fixa på hennes rum och de tog tid , sen drog vi ut och fotade i typ 5-10 för de var mörkt , sen drog vi hem till mig , dunkade musik , sen på kvällen gick vi ut möte frida sen drog vi och möte andré sen vidare ner till byn för att möta max sen vidare upp till andré sen ner i by vid 23:00 tiden då vi skulle hem och de var rätt kul när vi gick hem :) Fast dagen igår på kvällen var allmänt rolig :D

Här får ni ett foto från igår , när jag och astrid var ute.

 

Lördag (idag).

Vaknade av att pappa sa att han skulle till åhus för att byta bil sen skulle han hämta oss , fast jag ville sova , men sen gick jag upp då drog vi till hbg (helsingborg) för att träffa farmor och fick en grej , sen drog vi till ikea och handlade lite små saker :)

Sen vidare för att hämta syster och sen hem , de var lite drygt för de har bara snöat som F*N idag och jag hatar de , så i bilen hem var de rätt kul , vi dunkade musik . Dunkade även den låten skaka rumpa för min lillebror får ryck när man sjunger/lyssnar på den vet ej vrf men de var rätt kul .

Men just nu chillar jag bara har inget att göra , har ätit äppelkaka som var Jäkligt äcklig , men imon kanske de blir att dra ut och fota snö om de inte snöar elr regnar :)

Vår lilla söta kattunge e med såld dem kommer och hämtar den på söndag nästa vecka :)

+ nu har jag beställt kläder också.

 

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards