Sweetest-emme

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av emelie - 19 januari 2012 19:08

Hej som ni se rubriken "sur som fan" jo nu ska jag säga till er vrf.

Det är så här att min familj är inte som alla andras utan min är speciell , min lille bror har ADHD och min syster har dyslexi och jag har inget , men dem som känner mig vet vad jag har för helvete med mina syskon vi bråkar alltid , jag har alltid hatat min syster för att hon fattar aldrig vad man säger .

Jag har alltid haft problem med henne , hon går alltid in på mitt rum när jag inte är hemma och tar saker speciellt Kläder , dock fattar jag inte vrf hon tar mina kläder när hon har egna , hon säger att jag har inte stil och att jag har fula kläder , men endån går hon och tar mina kläder. Hon har häller inte fattat att jag märker de , hon har gjorde så nu ett par gången t.e.x idag så de är därför jag är sur , hon går och tar mina nya kläder och tar i sönder dem , sen när man säger till henne så säger hon att hon inte har tagit dem , sen lägger hon dem i tvättkorgen för att hon inte ska vara skylldig , som idag när jag kolla min tvättkorg , i morse var de kläder runt den och hur mycket kläder som helst , nu när jag kollar så är kläder borta och alla kläderna från golvet ligger uppe i tvättkorgen + att dem kläderna som lågt lite längre ner ligger högst upp . Hmmm jo hon tror ju inte att man märker sånt , jag blir så jävla sur , jag kan inte ens låsa mitt rum för hon kommer in där endån , så jag sa till pappa en gång till hon gör de så flyttar jag , men vet ej var. Ibland får jag inte ens tillbaka kläderna , sen när hon rensar ut sina kläder och ger mig kläder som hon inte använder jo då får man sina kläder som man har letat efter i fler år :@ De hjälper inte ens att säga till henne 1 gång för då får hon ryck. Men säger bara så här , Vafan om du vill ha kläder köp eget då kom inte och tar mina kläder när du har egna BITCH :@

Ni kanske fattar vrf jag har ett helvete...... och vrf jag e sur.

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards