Sweetest-emme

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av emelie - 17 januari 2012 23:03

Hej idag har de hänt mycket men orkar inte berätta de , men dagen i skolan har bara varit chill förutom att man är sjukt förkyld jag är den enda i klassen :(

Men efter skolan så har jag gått en långt promenad med astrid och hannah med deras hundar , sen drog vi hem tjockade oss med choklade vi köpte innan vi gick ut , sen åt vi pommes sen hem och åt mer choklad elr lite sen drog vi till bowlinghallen och där hände de lite saker som inte ens behöver komma upp , dock var de rätt kul men jobbigt för de handlade om mig.

Sen drog vi till affären för att handla en grej till astrid bror sen drog vi hem till mig och hade skoj sen tjockade vi oss med lite choklad sen åt vi kina och sen hade vi bara skit kul , vi har kommit på något dans sak som vi gör hela tiden skit kul :)

Sen har vi bara chillat och hon drog hem för typ 15-20 min sen då passade jag på att duscha håret när hon hade gått så nu sitter jag här och har öppnat mitt sista choklad allså vit choklad de är sjukt gååååååååttttt :D

Så nu snart ska jag sova så man orkar med dagen , men ni kanske fattar vrf detta fick heta tjockisdagen . Så nu får man inte äta godis på hela denna veckan , har sakt att jag bara får göra de 1 gång i veckan. Men men de klara vi hoppas jag :P

Men vi hörs imon , men jo har glömt att säga att vi ska dra till björket nästa fredag , jag + 2 till och kanske 2-3 till :P


Bjuder på en bild ni har sett typ 2 ggr men jag älskar den :P

 

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards