Sweetest-emme

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av emelie - 14 januari 2012 23:28

Har skit tråkigt men ska snart sova , men de blev ändrade planer , jag ska med till pappas jobb imon och träffa pappas chefs dotter så om de är fint väder så ska vi dra ut och fota i Åhus :)

de har vi gjort innan också :D

Men här kan ni få 3 foton som jag har redigerat och jag bara älskar den sista bilden , funderara starkt på att ha den som header :D Dem 2 första bilderna är samma fast bild men ser olika ut.

 


 

 

   

Av emelie - 14 januari 2012 18:33

Hej igår hade ju jag filkväll / tjejkväll och vi hade skit kul!! det blev jag sabél och gabbe .

Dock blev de inte de inte fredagen den 13 filmen då , vi hittade inte den så vi kollade på någon annan som är rätt lik fredagen den 13 och scary movie . Vi kollade på 3-4 filmen sen orkade vi inte se på mer film så vi gick in på mitt rum och snackade skit och mycket mer :)


Men just nu gör jag inte ett skit skulle vara med gabbe men de blir nog inte av , vi skulle ut och fota innan idag efter jag hade kommit hem men de var rätt mörkt så de var inte lönt , men kanske imon :)

Har inte så mycket att berätta som ni har märkt de är ingen som kommentera vad man kan skriva om så då är de inte så kul att blogga , de är lite därför jag inte bloggar + att de blir bara tråkiga inlägg

Men jag har funderat på att berätta lite om mina kamra saker när jag har fåttt/köpt lite mer saker till kamra för just nu har jag bara , själva huset sen objektiv , Stativ ; fjärrutlösare  och ett filter och de är inte så kul att berätta om de , men snart ska vi köpa ett nytt objektiv och då kan jag berätta mer :)

Jag har bloggar om saker jag vill ha till kamra och tror jag har sakt vad jag har för kamra saker med :) Dock kommer de inte bli nu utan lite mer mot sommaren :)


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards