Sweetest-emme

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av emelie - 10 januari 2012 15:12

Hello alla , igår orkade jag inte blogga elr jag tänkte inte ens på de , hade så kul igår så ja. Men jag kan säga vad vi gjorde!

Först gick jag och astrid och mötte hannah och ludde , sen drog vi till pizzarian och där snackade vi lite och hade kul , sen drog vi hem till ludde och spelade wii och jag kom 3:a :)

Sen drog vi ut sen vidare till affären och sen åkte vi longboard , sen drog vi hem till astrid och spelade rock band , de var så där , Hmm tänker inte sjunga mer ush har ont i halsen för att jag och astrid var tvungna att sjunga hela tiden på slutet :(

Sen drog vi ut och åkte longboard sen drog vi alla hem till mig lekte med kattungen , som inte har fått ett namn än :/

sen stack alla hem och jag gjorde inte så mycket.

Men nu ska jag fick mig , duscha och sånt , sen ikväll vet jag inte om jag skulle med astrid till bowlingen och sen kolla handboll de var något sånt.

Ush skola imon vill inte , har redan fått två läxor.

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards