Sweetest-emme

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av emelie - 8 januari 2012 21:47

Hej jag saknar sommaren enormt , då man var ute och fotade sommar bilder och allt , då alla humlor fanns som man fotade , men i sommar ska jag ut och fota rätt mycket . Eftersom vi ska snart köpa ett nytt Objektiv , längtar :)

Här får ni några bilder som jag tog i sommras och jag var typ nybörjar , men jag är sjukt nöjd med bilderna fast de är lite svårt att fota humlor .

Den sista bilden är inte så bra men jag älskar den och bara för den är så COOL



   


 


 

Av emelie - 8 januari 2012 13:58

Hej , bloggade aldrig igår . Men idag så skulle ni få reda på en grej som jag köpte elr ja bytte ut ist för en ny plattång och de jag valde är Högtalare , så nu kan man lyssna på musik :)

Har inte så mycket att säga mer än att jag väntar på astrid , sen ska vi skriva massa namn på magen , de är sådan fb grej :) Och på onsdag börjar skolan , men de är vissa som börjar imon :P


 



Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards