Sweetest-emme

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av emelie - 6 januari 2012 23:12

hej dagen började med att jag pappa kevin och astrid åkte in till media markt för att byta min plattång som jag fick i julklapp , för den hade gått i sönder :( men så klar fanns de inget kvar av den sorten så jag fick välja något annat i affären och de jag valde får se ni se på söndag :)

Sen körde pappa mig och astrid till arenan för vi skulle se på finalen elr ja fotbollen och åhus förlorade :(

Sen orkade vi inte kolla mer så vi gick till stan åt på mcdonalds och de var rätt kul  !för där kom tre killar som var tvungna att sätta sig just bak mig och han ena kunde inte sluta glo på astrid de var skit kul.

Sen drog vi till arenan igen och de hände en grej , för vi skulle på toa ! så går vi då i arenan , då möter vi en jag har gått i samma klass som och jag bara kollar på han och går , jag kollar inte på vilka han går med och då puttar han denna ena killen på han jag har gått i samma klass som in i mig. sen får jag reda på av astrid att de var den killen jag gillade som puttade han killen och han jag gillade kände igen mig och jag såg inte alls han + att han var bara tvungen , men kan inte fatta att jag missade han när han går framför mig , hehhe ni kanske inte fattar detta , men jag kan inte släppa de , att jag missade den killen så jag sitter här hemma och tänker på de hela tiden. Ush jag kunde inte släppa de när astrid sa de och han kollade på mig hela tiden tydligen .

Men ja jag ska försöka släppa de nu , sen drog vi till stan och skulle ladda på hennes jojo kort så får vi gå först till rece sen till centralen sen precis när vi är framme säger hon att hon inte har kortet med sig . Blev lite sur där , sen tog vi bussen hem och dunkade musik och skrattade och allt vad vi gjorde.

Imon ska jag till åhus och vara med sabél vet ej om vi ska dygna för jag och astrid skulle de med henne men nu ska inte hon med , men vi får se imon.

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards