Sweetest-emme

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av emelie - 2 januari 2012 23:20

Hello idag var jag agnes och astrid och träffade pontus , philip och jonas vi hade skit kul men dock inte i början då jag blev lite sur på philip. han skött raketer på mig och jag är liv rädd för dem :( och han fattade inte vad jag sa men sen gick de över. Sen gick vi lite i åhus hem till pontus sen till philip kollade på massa filmen hade skit kul där men dock satt alla 6 i sängen och trängdes jobbigt men gick , sen mobbade dem mig för jag sa Seriöst hela tiden och de gjorde jag sen när vi tog bussen till stan för att gå till arenan och träffa någon och jag kunde inte sluta säga de så dem mobbade mig för de.


Men tycker vi kan göra om detta för de var sjukt roligt då på slutet i åhus :)

Så har min dag varit typ finns mer och berätta men orkar ej för ska sova snart . Men kan säga detta igår hade jag tråkigt så satt och skrattade åt alla sms jag fick och sen åt allt på facebook jag var nog över-trött :/

Men ja hejdå :)

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards