Sweetest-emme

Alla inlägg under december 2011

Fun

Av emelie - 19 december 2011 20:36

haha hej , är med astrid och vi har skit kul , vi såg ett video om lasermannen så vi var tvugna att dansa den! så astrid försöker lägga på den på facebook , Men vill ni se den så gå in här http://buttwar.bloggplatsen.se/ fast är inte säker om den går.

Fatta kul vi har ihop , så jag hittade massa video på han och jag kunde inte sluta skratta åt hans språk som han ut talar tunga .

Haha men ja idag var de skola rätt chill men endån rätt rolig , sen drog vi hem till mig sen vidare till affären , och köpte powerking jag får ju köpa sånt nu :)

Sen drog vi hem till mig och sen kom hennes hund för den kunde inte vara hemma sj! de var lite kul att ha han här. Men nu orkar jag inte mer så nu ska vi fortsätta ha kul :) men vi kanske hörs imon för vi slutar ¨på onsdag och en på lördag e de JULAFTON :) Jo glömde säga att jag fick en present till av pappa men den tänkte jag inte på , men jag fick ett knäskydd :)


Här får ni en bild som jag la upp på facebook och har just nu 22 gillningar :) jag skrev så här till bilden.

"Vår katt har tränat hårt , den har redan fått magrutor ;) "

 



Av emelie - 18 december 2011 17:43

Okej nu kan ni få ser vad jag fick :)


Av kompisar:


av gabbe.


Sabél.


Astrid:

   


Föräldrar+mormor.


av pappa 600 och mormor 300 kr.


Av mamma och mormor. (detta var de bästa presenten ever)

En äkta ZIPERALL :) 


Av emelie - 16 december 2011 19:00

Hej jag ville bara säga att jag är hos mamma och jag kommer inte blogga i Helgen, men på söndag så får ni se vad jag har fått i födelsedags present.

Av emelie - 15 december 2011 21:52

En glad TJEJ som fyller 15 år idag :)

 

Av emelie - 14 december 2011 18:38

Hej ska bara göra ett snabbt inlägg för ska träna till Idrotts provet till imon , hade prov idag som ni såg rubriken och de gick skit kan jag säga .

Men ni måste ju har hört den mange bjuder fett bra nördar den hela tiden kan typ den nu :D

VET NI VAD DE ÄR FÖR DAG IMON :P?


jO MIN FÖDELSEDAG ;D Och så klar på min födelsedag ska vi alltid ha något , om de inte är prov så är de julfest :( :)

 


Av emelie - 12 december 2011 20:22

Hej ville bara skriva att jag är här , men har inte kunnat blogga på hela helgen kanske säger de imon om jag orkar för just nu gör jag inte de.


Men har precis gjort klart läxan och sitter här med värsta huvudvärken och är med astrid , men hon ska nog hem närsom .

När hon har gått så ska jag duscha sen läsa lite på no och sen sova så man kan bli frisk :D

Fyller lixom år om  3 dagar (Y) och man vill ju helst vara frisk då. känner lixom inte för feber just nu. för jag känner mig varm , ont i huvudet och har ont i halsen.



   

 

Av emelie - 8 december 2011 21:57

Hej idag var hela klassen inne i stan och skulle gå på konser och på två andra saker har glömt vad dem heter , men jag tyckte allt de vi gjorde först var Jätte tråkigt , fast sen konseren vad skit grym (Y) Jag hade kunnat se den en gång till :)

Sen efter de fick vi gå i stan i 50 min sen skulle vi ta bussen hem , så då blev de hem åt satte mig vid datan vidare till stan igen med pappa , och kollade lite +  jag köpte ett knäkydd har fått skit ont i knäna nu :(


Sen hem fixa mig sen dra vidare till träningen , Jag tyckte de var kul idag fast endån jobbigt. Men de tråkigaste var att jag fick en blåsa på fingret och de gör skit ont , men slutet på träningen var roligast :)

Så nu är jag hemma har ätit , duschat och skrivit min önskelista till mamma.

Men på lördag blir de fest hos sabél som vi ska ha eftersom hon fyllde år i fredes och jag fyller år om 1 vecka :) (Y)


Redan 3 Veckor , tiden går snabbt.

 



10

Av emelie - 5 december 2011 17:40

Hej som ni ser har jag inte haft tid att blogga med idag så var de skola , men nu sitter jag och fixar låtar till lördag då jag och sabél ska ha fest :)

Men de är 10 dagar kvar tills jag blir 15 :D



Här kommer en bild från kattungen inte så bar bild.


   


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards