Sweetest-emme

Alla inlägg under november 2011

Av emelie - 16 november 2011 21:03

Hej just nu är jag med astrid och väntar på att pappa ska komma med maten , och han kommer nu .

Men idag var jag med astrid! vi har gjort läxa jag tyckte de var rätt kul sen försöker vi lära oss shuffla , det går ju så där just nu kan jag typ bara The running man hehe , men de tar tid.

Har precis ätit så de var vad jag och astrid har gjort idag och hon ska hem när som typ , och imon blir de Utveklingsamtal jippi not , men de är bara 2 dagar kvar till Björket och astrid är taggat som fan .

Och på lördag blir de se bio med mamma , sabél kanske kevin vi ska se bd (breaking dawn).

Sen där efter kanske sola om inte på söndag jag hatar typ sånt men vill bli brun , Jag är mest rädd för att de ska bli för varmt jag klara inte av för hög varme + att man ska fastna eller inte komma ut :S

Men har studiedag på måndag då kanske man ska dra in till stan med astrid och sola om jag nu klarar av de med mamma och sabél på lördag/söndag om hon nu ska med =)

Och jag har sjukt träningsvärk i magen + armarna :/ har styrketräning på gympan tis , ons och tors :/ men ja de klara jag väl.

Just nu sitter och astrid och mobbar mig för om jag gör fel elr säger fel , hon skriver det på facebook :/ Så har hon gjort hela dagen.

Men ska snart sova så bloggar mer imon :D

15

Av emelie - 15 november 2011 15:46

Hej såg nyss att de är exat 1 månad kvar till lilla jag blir 15 elr man kanske ska säga stora:D


15 ååååårrrrrr


 


   

Av emelie - 15 november 2011 15:44

Hej sitter i mitt rum med astrid och sitter vid datan och glömde mitt läxa häfte i skolan till imon , Men ja skit samma jag kanske bloggar ikväll + att jag kanske ska hänga med ner till bowlinghallen med astrid.

Av emelie - 14 november 2011 22:20

Hej jag kollade på någon blogg så såg jag att hon ville typ åka runder till skoler och prata om mobbning så tyckte jag denna texten var bra elr ja , hon hade skrivit den sj , så ni som gillar att mobbas , tycker jag att ni kan läsa texten ...


Varför ska man bli mobbad för? Varför ska folk mobba andra? Vad tjänar man själv på det? Mår folk bättre när andra mår dåligt? När man trycker ner en annan människa?! Det är så jävla barnsligt. Det är bara svaga personer, som inte tror på sig själva som trycker ner andra, för ett hopp om att själva må bättre. Dom som mobbar behöver också hjälp. Dom mår också dåligt. Har ni någon tjej eller kille i er skola som ni inte umgås med för att hon ser ”annorlunda” ut tillskillnad från er? Eller bara inte tycker likadant som er? Ge henne en chans, och ge henne/honom ett leende och prata med honom/henne. Låt henne/honom få vara med er, så hon/han slipper känna sig så ensam. Och slipper må dåligt, som kan leda till hemska saker…

När man är yngre så bryr man sig om så mycket skitsaker, och ska hålla på att välja folk man ska vara vän med, och man bildar ofta en grupp där någon/flera blir ensamma, vilket är så himla hemskt.. Tänk hur dåligt den personen kanske mår utav det? Men tänk också på hur glad  hon eller han kan bli av att DU bara säger ”hej” tex..

 

Och jag tycker inte de är okej att gå och fråga andra om deras mens elr säga aa men de är bara för att hon har mens elr så speciellt in för en klass , jag tycker de är illa gjort att den personen. För de är som att jag skulle gå runder i stan och fråga har du fått elr har mens. Hur låter de typ.

+ Att de märks när folk gör så att de vill ha uppmarksamhet och att de sj int har fått de , Ja men jag tycker de är bara en jävlig dålig stilllllll , Jag kan säga så här DE KAN DEN PERSONEN TA OCH SKITA I.

Av emelie - 13 november 2011 17:51

Hej ville bara säga kolla in denna tjejens blogg jag älskar den + att de är jag som har gjort hennes header till henne och jag blev sjukt nöjd men den. Och Hon är hur snäll och go som helst så Klicka in på hennes blogg   


http://www.mondoblog.se/isabellsfoto


http://www.mondoblog.se/isabellsfoto


http://www.mondoblog.se/isabellsfoto


http://www.mondoblog.se/isabellsfoto




Av emelie - 13 november 2011 16:01

Hello , idag är de en tråkig söndag fast de är farsdag men jag har inte köpt något till pappa än . Får väl gå och göra de snart :D

Men idag elr ja i natt ska jag väl säga ! jag gick och la mig 03:45 för jag satt upp och pratade med pontus på skype men han somnade så jag pratade med jonte ist som han var med. Sen vaknade jag 14:10 Kunde inte somna om fast jag vill de hehe .

Men skit i de jag har i alla fall hittat en sida där det fanns skit snygga kläder och så kollade jag runder och tur att jag kollade där för jag hittade sådan tröja jag har letat efter i flera veckor , Så nu har jag hittat dem (Y) fast där var 4 färger så den färgen jag ville ha fast inte i min storlek så jag fick välja två andra fäger men dem funkar dem med Ville dock ha vit :D Ska önska mig sådan i julklapp elr när jag fyller år :D


   

Men japp jag kanske blogga mer ikväll nu ska jag fixa mig sen dra till affären :D

Av emelie - 12 november 2011 17:01

HISS:


Jag tänkte hiss hår utan att man tolkar de på något visssssss.

Men vrf inte bara håret växa man kan klippa topparna då och då för då växer håret lite snabbare. Lixom jag har långt hår och jag vägrar att klippa håret , jag vill inte ens klippa topparna . Jag låter de växa fast de går inte så snabbt.



jag kommer ångra denna bilden.


   

 


Diss:


Jag tycker de är äcklig elr ja Att ha löshår! De är ful och de ser inte normalt ut , jag vet en som de ser fuckat ut på men ja hon får ha de så om hon vill , Men jag hade aldrig kunnat sätta på sådan , mög för att de ska se längre och finare ut. NEVER.

jag fattar dock inte mig på de!! min syster har de men Bläää.


   


Ont

Av emelie - 12 november 2011 16:55

-hej igår ikväll skulle ju jag köra Hiss elr Diss men de blev tyvärr inte så . precis när jag var klar och skulle lägga upp de så dampade internet så jag stängde av datan så jag gör de idag efter detta inlägget :D


Men imorse skärde jag mig på kniven när jag skulle dela bullen :/ Lyckat ja jag vet .

Efter de åkte jag pappa och kevin till eko vi skulle bara kolla men jag handlade ett par strumper , shampoo + balsam och crisp corn :D

Sen blev de hem och ikväll ska jag vara med hanna , astrid och frida Så jag vet ej vad vi kommer göra.

Men jag är på bättre humör idag än vad jag och astrid var igår fan vad kul de var men endån fick vi skit mycket damp för Några grejer.

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards