Sweetest-emme

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av emelie - 30 oktober 2011 17:10

får bli två bilder :/

De anadra bilderna kommer nog upp i andra inlägg :)

Tyckte dessa var dem två bästa.

 


 

Av emelie - 30 oktober 2011 16:31

Hello nu har jag fått tummarna ur röven och orkar bloggar.

Men ja nu e de söndag och de finns ju inget att göra på söndagar men då kan man göra som mig städa och ta ett varmtbad och sen njuta av dagen att pappa kommer snart med mc donals till mig.

Datan hyar lite damp så jag har fått dra ut internet sladden hela jävla tiden :(


Men sak samma igår var jag med hannah astrid och hannahs mamma linda  nova lund de var rätt chill .

Mitt bästa köp var en fjärutlösare , Hehe fast de var det enda jag köpte så de måste vara mitt bästa köp :)

Så när vi kom hem så testade jag och hannah de , för hon och astrid köpte med en.


Men det var lite roligt för när jag skulle fota så trycker jag på den saken och då så fotas hannahs med , om i typ fattar , Hoppas de för jag är sjukt dåligt på att förklara grejer de blir bara fel.


Men de kommer bilder sen , De är ju loooooooov imon =)

Så på fredag blir de hem till mamma och sen fixa naglarna och sen träffa hannah och gå på stan :D

jag ska bara fixa och radera lite bilder som blev dåliga sen kommer de in :D

De kommer in i ett annat inlägg :D

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards