Sweetest-emme

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av emelie - 13 oktober 2011 17:31

Hej blir lite mer bilder än texten . men snabbt inlägg för är trött och har ont i huvudet så orkar ej blogga .


Men idag var de prao de har väldigt chill idag gjórde jag inget fel som jag brukar göra men de var inet så mysket folk eftersom de var gymnasiemässa idag. jag gick med gabbe och astrid och jag hittade två linjer jag ville gå på , men de får ni inte veta än . jag har ju ett år kvar på mig att tänka ut :)


Men idag på café så kollade mamma i en tidning och då hittade hon den jackan jag ville ha , de var ju rea på den nu . den kostade 999 kr innan och nu 499 kr nu så då var mamma så snäll att jag fick köpa den :D

Så nu har jag en vinetjacka och jag har den på mig hela tiden typ :)

Hehe nästan alla elr typ några på min skola säger alltid "å jag har sett elr läst din blogg " Japp men de är bara bra tycker jag ;D forstätt med de (Y)

Men vi har ju en lite kisse katt som aldrig kan sluta kela så han är uppe vid datan hela tiden.

Som ni märker själva så byter jag ord och samtalsämne hela tiden jag e sån ;D

Jo jag var och testade skor som jag la upp men de skorna jag vill ha fanns inte på hemsidan men de hans i affären men dock inte min storlek i någon av skorna :/

Men här kommer lite bilder.


Lilla levis som inte kan sluta kela , han ser stor ut på bilderna men han e liten skit ;D



Och som sak den blev denna jackan , den är fett awesome ;D


Lite bättre bild här.

 




Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards