Sweetest-emme

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av emelie - 10 oktober 2011 17:21

hej idag var de första praodagen den funkade , lite jobbig att vara 3 st när de är så trångt , men de funkar.

har inte gjort så mycket mer idag än praoat :P


Men ja som sakt jag behöbver en ny vinter jacka och vet ej vilken jag ska välja.


kommentera järna vad du tycker.


1: en kort som kanske åker upp hela tiden.

2: elr denna i svart men vet ej om de blir röd igen , vi får se. ska in och prova den igen innan jag bestämmer mig.

   

  Hittade denna men den kanske med kunde passa.

 

Vill ha ett par nya skor till vintern kanske inte världens bästa men vill ha sådan , vilken ska man ha elr prova först , 1-2


1. vill ha sådan här utan dragkedja men de var slutsålda :/

2. dessa var inte lika snygga. blir nog de först.

   



Bjuder på en liten bild på när jag + mina syskon var små :)

Jag e längst ner till vänster och min lillebror till höger och min syster där uppe.

 


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards