Sweetest-emme

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av emelie - 17 augusti 2011 15:44


1. jag hatar småbarna som kollar ut en hela tiden , som man går i stan och ett barn kollar på en och slutar inte glo de hatar jag. Lixom har dem inget liv . visst de är småbarn men endån!


2. jag är rädd för kepsmannen , jag vet inte vrf men varje gång man går förbi han så blir jag typ rädd för han, eftersom alla kompisar som berättar olika saker om han som han har gjort .


3. när jag såg never say never filmen började jag nästan gråta eftersom den var så jävla bra :D så dagen efter kollade jag på den filmen igen. Men sen är de med att kollar jag på tv i typ 5-10 min och inte kollar bort får jag tårar eftersom de blir förstarkt för mina ögon. + att jag har glasögon , de visste ni inte.


4. jag är svin RÄDD för spindlar och ormar , är de någon som skrämmer mig med en spindel skriker jag och blir skit SUR....


5. JAG LÄNGTAR EFTER SKOLAN , OCH DEN BÖRJAN IMON :D

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards