Sweetest-emme

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av emelie - 3 augusti 2011 22:12

hej , som ni märkte så orkade jag inte blogga igår jag var först i stan med hannah , astrid och nea de var rätt kul , sen åkte vi hem badade hos nea , kallt om jag får säga de. Sen skulle astrid iväg så då åkte jag och hannah hem. sen drog jag till hannah se drog vi vidare till en äng och fotade :D efter de cyklade vi en runda och sen drog jag hem. 

Jag åt sen somnade jag på soffan i ungefär 3-4 h sen väckte pappa mig.

Men idag har jag bara tagit de lungt , lyssnat på musik , kollat på andra avenyn :$ ovanligt , nepp.

sen så har mitt öga hållit på hella tiden , de rinner och rinner hela tiden de vill inte sluta så nu skiter jag i de nu får de rinna :@

Men imon blir de väl slappa igen sen på fredag vet jag inte vad som händer. 

Inget tror jag (Y)

Men Bilderna kommer upp närsom , men de blev inte så mycket fotande för de stog ostabilt :S sen så måste jag köpa en sådan fjärdutlösare mycket bättre.

Jag har ätit körsbär med :D

 


Bilderna , men den bilden på mig skriver jag mitt namn på , fast hannah tog bilden fast de var min kamra , men skit samma.

     


Jag :D


 


Hannah :D





 


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards