Sweetest-emme

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av emelie - 26 juli 2011 21:28

som ni ser rubriken jag glömde fråga om ni har testat crunchy hazel någon gång så fall gör de för dem är sjukt goda jag bara ÄLSKAR DEM .  



jag tänkte testa dem andra två också.

   

Av emelie - 26 juli 2011 20:53

Hello !

Idag var de meningen att jag skulle in till stan och handla smink , men pappa hade sin STORA jobbe bil så han kunde inte pakera på en vanligpakerning så han lovade att vi ska in imon och handla smink :P 

Men vi var i stan och gjorde lite saker.

men jag har bara kollat på andra avenyn men snart låvar jag att de kommer in ett video om hur jag sminkar mig elr något jag vet ej men de blir något ni får se.

Jo har jag sakt de att jag ska provrida en häst , De är min mammas kusins tjejs häst jag ska rida och de ska bli skit kul. De är en varmblod en travare :D

Så jag var och hämtade elr ja jag hämtade en ridväst av min kompis som jag ska låna eftersom min mamma har sålt min :@

Så jag längtar tills man får vara uppe på en häst nu lite oftare :P jag måste komma igång med dressyren .

Men de var allt jag hade att säga idag :P

Kolla in min foto blogg ;)

www.emmesfoto.bloggplatsen.se 

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards