Sweetest-emme

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av emelie - 22 juli 2011 14:07

Hej som ni ser rubriken , så är de att jag dock inte bloggade igår !

De kommer bli så nu att någon dag bloggar jag icke och någon dag bloggar jag, jag ska göra så gott jag kan.

Men nu dessa senaste dagarna så har jag gått och lakt mig väldigt sen som typ 02:00 - 03:00 men de är bara för jag har blivit helt nördig på ANDRA AVENYN , så jag kan inte sluta kolla på de.

Och så klart om jag går och lägegr mig så sen så vaknar jag rätt sent .

Som exempel någon dag sedan så gick jag och la mig ungefär den tiden då vaknar jag 15:00 ja då har man ju klart sovit bort all tiden , men men inatt gick jag och la mig 04:00   och vaknar ungefär 13:40 . men skit samma nu ska vi prata om något annat.

Jo igår bakade jag kladdmuffins tills pappa kom hem och diskade , sen som vanligt kollade på andra avenyn.

Idag vet jag icke vad som händer mer än att kolla på andra avenyn , men jag vet inte för jag och mamma kevin becca och hennes kille skulle iväg till danmark imon får se lite hur de blir , jag kanske drar till mamma idag och är där till söndag då blir de dock inget bloggande ihelgen , vi skulle på något tivoli i danmark ....

Men jag ska ringa henne nu och sen kolla på andra avenyn :P

Men jag bloggar på mycket jag kan.

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards