Sweetest-emme

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av emelie - 14 juli 2011 13:44

Hej nu är jag hemma elr jag kom i tisdes men jag var skit trött så jag orkar de inte blogga då + igår så de blir idag :)

nu kommer de en sammanfattning av dessa på veckorna , vad v har gjort i två veckor !

vi har solat och badat , ridit , delat ut reklam , hoppa studsmatta , kollat på film , varit hos min mamma och sen pappa , Vi har varit i skyrup , nu kommer jag faktisk inte på mer men om jag kommer på mer så skriver jag de :P nu kommer de komma 7 bilder som jag har tagit efter som de var skit länge sen jag la upp bilder men samma bilder som kommer upp i detta in läget kommer upp på min fotoblogg.

www.emmesfoto.bloggplatsen.se !

Jag tror jag gör så att jag lägge rupp en bild här sen så kommer resten på min andra fotoblogg.

Kanske inte världens längsta inlägg men men.

Jag känner mig väldigt efter alla är på k-dagarna jag har inte varit där alls och de är snart slut jag måste in där något dag .

+ att jag har missat 2 träningar nu när jag har varit borta men jag tror inte dem har blivit av alls. För dem jag spelar med är på kup i danmark och kommer på söndag elr på måndag jag vet icke ...

Bilden kommer upp imon på både denna och den andra bloggen för datan dampar sönder. jag har ju fått tillbaka den bärbara och nu är den hur seg och helst :(

/// Emelie



Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards