Sweetest-emme

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av emelie - 20 juni 2011 16:59

Hej så nu är jag hemma nu kan jag blogga lite mer (Y)

Men jag har redan sakt lite vad jag gjorde

I Fredes åkte jag till mamma kommer inte riktigt ihår vad jag gjort , jo jag klippte mig och handlade lite jag Fick en Piercing av mamma.

 

 

På lördan så slappade jag lite sen så var de mc sak , så var man där med sabél sen drog jag hem!

Sen på söndagen så åkte vi och hämtade min bikini hos pappa sen drog jag sabél och kevin till badet och badade.

Det var min helg sen skulle jag vara med astird+ hanna och bada idag med de blev inte av för hon pallade ej.

så hon och jag vet ej om fler ska men vi ska kanske bada imon istället :P


Men vill ni se fler bilder ifrån helgen så gå in på min andra blogg.

www.emmesfoto.bloggplatsen.se

///Kram Emelie

Av emelie - 20 juni 2011 11:40

Hej som ni såg rubriken så är jag fortfarande hos mamma , jag ska hem snart.

Jag väntar bara på att pappa ska hämta mig sen drar vi in och shoppar kläder till mig :)

Sen drar vi hem och där väntar astrid för vi ska vara idag´+ ATT VI SKA BADA (Y).

Bloggar mer ikväll så får ni se mitt köp , men nu måste jag dra för jag ska gå ut med lilla vovven ! Sen kela med kattungarna , men regnar de inte mer ute så ska jag ut och fota lite blommer :P

/// Kram Emelie ....

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards