Sweetest-emme

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av emelie - 18 juni 2011 21:36

hej nu kommer de ett snabbt inlägg.

Jag fick sitta vid datan för mamma annars brukar vi inte de men nu kan jag passa på att blogga lite.

Idag så blev man väckt av mamma kevin pch hunden :(

Sen drog vi in till stan och jag klippte mig de behövdes men de tråkigast var att jag ville ha de lika långt men hon klippte av de 5-6 cm :( men innan dess så gick vi och handlade klocka och smycken till mamma och kevin.

Sen klippte jag mig efter de drog vi och åt sen till någon affär sen till jasmin där fick kevin ta hål i öran han ser lite bögig ut för han har på båda sidorna!

Sen ville jag ha en piercing men fick inte där. Så drog vi till partaj där köpte jag en piercing för 99 kr bild kommer på piercingen och håret. men innan dess så var vi inne på hm och bikbok , jag hittade två saker inne på bikbok jag ville ha men fick ej.

Men jag bloggar mer på måndag på kvällen tror jag för jag ska vara med Astrid och bada :) Vi två är ju vänner igen (Y) :D

Sen så var de mc träff så kollade vi på de :P där träffad jag även på Sabél som jag ska vara hos i 2 veckor snart längtar :D det är mitt tredje hem (Y) ;D

/// Kram Emelie

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards