Sweetest-emme

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av emelie - 17 juni 2011 12:06

hej kommer ett snabbt inlägg idag blev jag väckt av min syster som dunkar as mycket musik och såklat så har hon en baslåda. Så jag blev sur för hon väckte mig 3 gånger :@

Men idag blir de hem till mamma och träffa dem söta kattungarna :D är hos mamma till måndag så jag kommer inte blogga förens på måndag , Men på söndag ska vi nog till hörby till mårtenssons bil och kolla på Martin granetoft :) hoppas de för då tar jag med kamran så blir de nog bilder ... Men ska dra nu och paka snart sen så ska man dra hem till mamma ;D

 


Av emelie - 17 juni 2011 00:10

Hej kl är just nu 00:14 och jag har precis fixat klart mina naglar det kommer bild på de på måndag. Men innan idag så startade jag en fotoblogg där heter min

www.emmesfoto.bloggplatsen.se kolla in den varje dag :D

Men jag tänkte på de precis att jag ska nog börja göra fixa naglarna varje vecka allså att man gör olika mönster varje vecka jag tror jag börjar efter midsommar :D


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards