Sweetest-emme

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av emelie - 16 juni 2011 14:34

Hej ville först börja med att säga att både jag och hannah är omogna som håller på så hon skrev om de på sin blogg sen skrev ja de på min sen hon. Asså jag pallar fan inte bråket mer så jag kommer att skit i dem hädanefter.

Men tillbaka till dagen idag!

Idag så var jag och philippa på badet i 2-3 h och badade de var skit skönt och varmt + skit roligt . roligare än vad jag hade där igår :D

Sen så stack vi hem till var och en , sen duschade jag håret sen satte jag mig här vi datan och kollar lite runder men nu sitter jag och bloggar , lyssnar på musik och kollar kläder + TV :)

Längtar till imon för då blir de hem till mamma och hälsa på kattungarna , jag älskar kattungar :)

Men ska dra nu efter som de är sommarlov måste man få tjocka sig , så jag ska tjocka mig med några godis bitar + CHIPS xD

 

MUMMS

men ska dra nu kanske bloggar mer ikväll :D

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards