Sweetest-emme

Alla inlägg den 12 juni 2011

Hej

Av emelie - 12 juni 2011 16:06

Hej det var några dagar sen jag bloggade , så nu får jag börja göra de nu.

Igår var jag på konfirmation det var tråkigt i början sen blev de roligt  sen där på kvällen drog man hem och var med kompisarna vi hade faktiskt inte roligt det tyckte inte jag i alla fall!

Imon är de skolavslutning :D LÄNGTAR SOM F*N ...

Just nu sitter jag och astrid i mitt rum hon sov hos mig igår till idag , vi kom nästan precis hem från EKO :D de blev lite köp där.

Sen ikväll så ska vi träffa hannah och tjocka oss med chips/godis och kolla film :D

Men det är helt sjukt att de är så många som kolla min blogg just nu elr innan speciellt den 9 juni :D

Men när astrid är klar så blir de att måla hennes naglar :D

Vi måste ju vara fina tills imon tycker jag...

Men nu ska jag  dra vidare men jag bloggar kanske imon men det är inte säker efter som vi slutar imon då vill man hälst vara ifrån datan på sommaren.

Men idag blir de nog sova hos astrid men vi ska fråga hannah om hon  med ville de och sen dra vi då till kyrkan tillsamman , sen efter de så ska då jag och astrid sova över till tisdag.

Och då på tisdagen så ska kanske jag , hannah och astrid gå på Maxs och andré skolavslutning , sen när de är slut så ska jag astrid och max vara om inte hannah och andré ska vara med om de ens vill :D

Men ska dra nu hej då !!!


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards