Sweetest-emme

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av emelie - 9 juni 2011 17:25

Hej igen nu sitter jag här och gör armband !

  

Armbanden på bilden de är sånt jag gör :D

Jag är klar med den vita nu har jag en andra kvar , men nu snart ska jag börja göra till några av mina vänner :D


Blev väldigt chockad när jag kollade på statistiken för det var 57 st som hade besökat min blogg IDAG ;D det var bra fortsätt med de (Y)

just nu så ska jag sitta och fixa med garn sen fixa deras armband.

Men jag kan bjuda på en liten EGO bild de var rätt länge sen!

 


Av emelie - 9 juni 2011 13:15

Hej igen satt och kollade runder på olika bloggar så hittade jag en blogg som hade en roligt Tävling som jag ville vara med på och det var att vinnan en ny header :D


De första man skulle göra vara att lägag upp sin bild

  De andra var att man skulle beskriva sitt drömheader ska se ut elr hur du tycker den ser ut.


Hmm rätt svårt men jag gillar att fota naturen och djur och allt kan man säga , jag gillar att ha bilder på naturen som ni kanske märker. Jag tycker det är rätt snyggt att man har lite färg på de som man har fixat sj , men det bros lite på vad för färg med men jag gilalr när det är lite mörkare men också lite ljusare.

Jag fixar ju mina bilder på picnik.com.

Så som ni märker så vill jag också att bilderna ska passa in till varandra för de är lite snyggare tycker jag.

Men jag älskar bilder med en blomma på också är de är humla på.

Så ser min drömheader ut  


+ om ni själva vill vara med och Tävla så gå in på denna bloggen http://nevnarien.se/ det var där jag hittade de.

Jag gillar hennes blogg sjut mycker , hon tar skit bra bilder och är söt ;D

Av emelie - 9 juni 2011 13:11

idag på skolan var det städdag det var rätt slappt för mer än halva klassen var på skoldm tjejerna då:P

Det var skit skönt att slippa dem och de var lungt i klassen , vi fick sluta kl 12:00 idag fett skönt men jag var hemma till 12:30 för vi höl på med armbanden :D

Men just nu sitter jag och kolla runder på andras bloggar och tjockar mig med fransk nougat det är skit gott.

Men jag ska dra nu kommer ett inlägg till ! imon är det slutspurt se på måndag så blir de sommarlov ;D

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards