Sweetest-emme

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av emelie - 8 juni 2011 22:19

Orkar inte blogga idag elr just nu så får bli ett snabbt inlägg idag var de skola sen så astrid sen drog hon jag och hannah till ip och kollade fotboll tollarp van med 5-2 men först stog de 2-0 till dem andra gött att dem vann, fast jag hatar fotboll vi hade sit kul där vi var 9 st där :P . men ja ska dra nu har skit ont i huvudet så blev ett snabbt inlägg såklart. lördag blir det till min näskusins konfirmation sen blir de vänner på kvällen :D och de som ska göra ska inte hända ...

Av emelie - 8 juni 2011 16:42

Hej idag är det onsdag som vanligt skola längtar tills på måndag för då slutar vi skolan då blir det nog att sova över med astrid :D

Men skolan idag var rätt chill på slöjden satt jag , astrid och gabbe och gjorde kompisarmband jag tyckte min blev snyggast som jag gjorde till gabbe. 

Sen på gympan så hade vi beatch handboll och fotboll beatchhandboll är roligt för utom att spela med vissa iklassen för dem blir alltid så sura om man missar elr något . och det hände typ idag så jag blev sur och sa till dem ;) Men sen på¨fotbollen så förlorade vi med 6-5 hehe ;) jag gjorde ett mål med vänsterfoten de är inte alltid lätt inte för mig + att jag hatar fotboll.

Men är hos astrid som jag kanske sa men annars så vet ni det nu :P Hon är där uppe och letar efter garnd som vi kan göra lite fler kompisarmband hoppas hon hittar för det var rätt kul :D

Men jag bloggar nog mer sen när jag kommer hem , för nu ska jag fortsätta här med astrid + att jag ska fixa hennes header till henne blogg :D

Hej då !

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards