Sweetest-emme

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av emelie - 7 juni 2011 17:12

Har Städat idag det behövdes verkligen idag sen hade jag endån igen att göra :P kommer några bilder på de.


Före


  


Efter


  


  

hehe var tvungen att vara lite barnslig jag tyckte hela min säng kunde vara ROSA.


Det åskade innan också ju och såhär såg de ut och det var inte fint , men det började bli lite fint på bilden men man ser att det inte var fint.

  



Av emelie - 7 juni 2011 16:28

Hej idag var det skola , det var väldigt skönt att slippa skolan dem tre dagarna om man inte räknar med helgen Men det ska bli riktigt skönt på måndag nästa vecka för då är det sommarlov :D

Så nu är det bara 3 dagar kvar i skola , men idag var det skola det var rätt skön dag idag. Rätt roligt + men varmt . Det har regnar och åskat idag strömmen gick här hemma med.

Idag kommer bilderna sen jag var ute och fotade med pappa och sen igår när jag var ute med hannah ocg astrid. Jag skulle göra ett inlägg igår men sen när jag kollade på kl så var den ungefär tolv på kvällen :P

Så fick bli idag. Men igår så vara jag med hannah och astrid vi åt kaka fast vi skulle ha glass men vi pallade inte de sen så ville dem spela fotboll på kom ludde med så då spelade vi men hade så hade vi kul. Fast vi hade roligast på slutet då vi var hos hannah sen när jag astrid och ludde drog hem.

Min nya header kommer upp nu med   den ser ut så här ...

  

jag bara älskar den , det är en rikigt vår-sommar header elr bild ! (Y)


Här kommer 3 bilder sen jag var ute och fotade med pappa. på bilderna finns de kor!

 

 

 

Vi var rätt populära :D det luktade inte gott. men den först bilden på kon gillade jag!


Bilderna sen igår med hannah och astrid. 5 bilder.

 

 

  

 

 

Som ni alla märker gillar jag att ta bilder på allt men mest naturen och på djur ...


Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards