Sweetest-emme

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie - 16 maj 2011 20:31

Hello.

Just nu sitter jag och kollar bilder och så klart måste man kolla på fotboll¨. på tv pappa ska ju tvunget kolla . men de är hif mot aik just nu står de.

2-1 till aik och vi hejar på hif.

Men skit i fotboll nu ! idag var det skola men som vanligt ska alla på en i vem man är kär i jag säger inte vem är de.

Ja det var väl lite så där i skolan mådde dåligt elr hade ont i magen och huvudet.

Sen gick de över men nu har jag ont i huvudet.

Nu längtar jag fett till fredag med det blev inte alla vi men kul blir de i alla fall hoppas jag.

Men nu vill inte jag se mer fotboll jag vill se Big Brother. Det ärmycket roligare :D

Berätta lite vad som har hänt idag.

Vi satt i maten och åt sen så ska jag säga något till hannah då får jaag panik för de springer en jävla spindel där och jag är svin rädd för spindlar.

sen på hk så Gjorde vi grova tekakor det var gott tills sin lärare kom och skrek på oss typ.

Sen hem sätter sig vid datan och samtidigt försöker göra läxa fast man blir bombad på fb med kommentare och folk som gillar saker.

Sen så var läxan över elr var tvungen att sluta för pallade inte mer.

Sen så började jag känna mig lite halv sjuk och frös som F*N. så var tvungen att lägga mig i soffan med tecke över mig. men nu är jag tillbaka.

Just nu sitter jag och har Skit ont i huvudet .

Och mår illa men det ska jag fixa att jag inte gör genom lite läsk och popcorn ska tjocka mig lite.

Det var kul innan för jag var i min garderob så stänker jag dörren sen så säger jag till pappa vad är de som låter han bara är de inte katten , jag bara oj just de jag råckade låsa in henne :( upps kommer bild på henne när hon ligger där inne...

  Trött hon är . lilla Sisen !


Kommer en ny bild på mig nu :P

 

Så nu sitter man och äter popcorn och kollar på en unge i minuten.

  


 

Av emelie - 15 maj 2011 22:02

Hej snabbt inlägg nu. just nu sitter jag och kollar på Big Brother :D ja vem åker jag tror de blir gurkan.

Men träningen idag var fett  vi hoppade i vattenpölar och skvätte vatten på varandra och allt vad vi gjort vi var ute och sprang :D Ska fortsätta kolla tv nu:D

Här kommer bild på blommerna :P


 

Hej

Av emelie - 15 maj 2011 17:24

Hej ! blev inget mer bloggande igår hade fett kul i alla fall.

Hade ju kul + bråttom.

Men igår så kollade jag på fotboll då första matchen vann Tollarp med 1-0 sen andra matchen så förlorade killarna med 5-2 :(

Sen så var jag med Gabbe , frida , andré och max och vi hade kul , men fan att jag skulle hem för hade skit kul men vi måste bara göra om de.

Idag så konfirmerades jag :D Ett grattis kanske , fett gött att slippa de nu.

Det var därför jag inte kunde vara mer för var tvungen att åka hem till mamma.

Men nu så sitter jag och mår illa för vill inte äta fast jag är tvungen :( Träning om 1 h :D

Yeeah blir ute nu snart match längtar men det ska bli skoj.


Men längtar mes till helgen för då kanske de blir att sova över med dem :D


Ska dra nu och byta om och dunka musik när man endån är hemma sj :D


Jo ni kanske ville veta vad jag fick ! jag fick kamran fast det var en vecka sen men kunde ej vänta så fick den tidigare och av mamma fick jag en blombukett :D skit fin kommer bild sen efter träningen....


Av emelie - 14 maj 2011 10:47

hej nu har jag rätt bråttom jag ska upp till ip och kolla fotboll kanske blir ett snabbt inlägg sen när jag ska till mamma.

Av emelie - 13 maj 2011 20:55

Hej ett lite snabb inlägg.

Tränade lite idag med situps och armhävningar asså jag suger verkligen på armhävlingar tack vara de så har jag skit ont i nyckelbenet när jag skriver :(

Sen pallade jag ej göra de och hade inget att göra så kom jag på att träna så jag gick ut och gick och sprang lite skönt jag var ute i 1h 15 min :)

Men hade skit ont i fötterna jag sprang och gick rätt långt , hade inget bättre för mig inte nu häller :D

Så har precis duschat och ätit så sitter och dunkar musik och kollar runder på datan.

Gör kanske ett linlägg sen annars så säger jag så här nu.

Jag ska kolla på Big Brother idag och jag hoppas att crille elr peter annars gurkan åker hem på söndag.


Kram: Emelie 

Av emelie - 13 maj 2011 16:05

Hej nu är de fredag skönt skola idag.

Som sakt de har regnat och regnat sen blev de sol sen regnade igen :S

Men nu så ska jag kolla på Tv elr det gör jag redan men ska fortsätta med de Och så ska jag äta för jag är skit hungrig ! sen blir de väl slappa och sova lite.

Längtar till imon då man ska vara med kompisar :D

Idag ville man inte ens gå upp när de är fredag då är man skit trött.


Jag störmig riktigt mycket på en i min klass jag önskar att hon byter skola som hon har sakt rätt länge.

Hon är bitchig och tror att hon är något , men hon är inget mer än en FJORTIZZ !!!!

Nej det kommer nog ett inlägg sen ikväll om vad som har hänt då .

Det blir nog snabbt inlägg ! men ska äta nu och se om det är något bra på Tv ...


Kram: Emelie   

hej

Av emelie - 12 maj 2011 20:04

Hej jag skulle blogga igår elr jag gjort ju de , men då så gick strömen så datan fick damp när de kom tillbaka så kunde ej sitta vid datan.

Så blev ej inlägg igår:(

Men nu kommer det ett inlägg , idag så var jag på konfan och övade på de vi skulle göra på konfirmationen efter som jag komfirmeras på söndag :D

Men det ska bli skit skönt att slippa de :D

Skolan idag var rätt gött.

Blev att äta sabway idag det är jätte gott.


Men blev väldigt sur igår när det ej blev inlägg för jag som skrev så långt och bra !

Imon är de fredag då kanske de blir att vara med frida och några andra fast är ej säker men lördag så blir de.

Ska kolla på först fridas match men hon ska ej spela.

Sen killarnas match.

Det kommer nästa komma in bilder på varje inlägg men ska inte göra det så ofta nu. ni kanske tycker det är drygt ?


  


  

älskar bilden.

     ser ni att jag har blivit brun på randen där pilen är :D hehhe fast ej mycket.

  Vi körde vattenkrig elr med ballonger.


Astrid kunde inte ge sig hon ville vara model .

Nu kommer de bild på oss och när vi hjular.

Astrid    

 

Jag

 

 

Frida

 

 

Av emelie - 10 maj 2011 20:01

   Hej Vad kul att ni gillar min blogg elr gillar ska jag inte säga men kul att ni tycker om den .

Kollade precis min statistik och då var de 9 st som kollade igår och det var skit bra fortsätt med de fast fler folk hade varit bättre:D

Men idag så har det varit gött för först så städade jag efter skolan sen drog man hem till frida och stekte i solen i 3h fatta göötttt.

Skönt att man kan sola nu man var ju as vit innan men nu börjar man bli BRUN :D

Vi drog upp på ip och kollade fotboll men nu så ska jag dra vidare på datan ;P

Glömde blogga innan :(

Men nu sitter jag och äter macka :P

Kram: Emelie   

Bjuder på lite bilder idag igen som ni kanske gillar :D

 

 

  

Sjukt bra bild kommentera gärna bilderna :D ställ också frågor ;)


 

 



Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards