Sweetest-emme

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av emelie - 25 maj 2011 21:03

Tjena alla där ute idag var de skola rätt slapp dag.

Men det verkade som att vissa hade en väldigt dålig dag idag :s

Men jag hade de rätt gött , men jag har blivit väldigt latttttt på sistone . inte bra de :S

Men imon är de orgentering vi ska möta den andra skolan , ska bli rätt kul jag ska vara med astrid.

Men vi äger ut alla för de gjorde vi sist med klassen säger vi okey vi är bäst vi gjorde de på 30 minuter.

Men idag var de stan och handla mat med pappa sen så köpte vi råttmat till min bebis så ville jag ha 1-2 kompisar till henne men så fanns där bara nakenråtta och de vill F*N inte jag ha , så frågade vi när dem fick normala råtter och dem kommer in på fredag elr måndag och då ska jag tvinga pappa att åka in och kolla + köpa en.

Men vet ej om jag ska sova nu så man pallar imon för de blir en rätt stor dag :P

Ska dra nu jag kanske inte bloggar imon får se om jag pallar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards