Sweetest-emme

Alla inlägg den 21 maj 2011

Hej

Av emelie - 21 maj 2011 19:57

Tjena igår var det fredag det var kul.

jag hade kul igår men som sakt världen gick aldrig under som jag visste att den inte skulle.

Idag så blev det stan med Världens bästa hannah hon köpte 2 saker och jag köpte 6-7 saker men jag blev skit nöjd med mitt köp.

Jag handlade för ungefär 1082 kr   heheh

Men blev skit nöjd sen efter stan blev det hem sen drar man till pappas jobb och fixar min tröjar men vi skulle äte otto glass men jag mådde så illa så jag vill inte så nu sitter jag här. vid datan och väntar på att hannah ska svara mig. för vi skulle vara och kolla film men får nog ringa henne :D

Dagens inköp var ett par byxor , två linne , en bikini , en Bh och två piercingar.

jag vill så jävla gärna byta men jag vet ej för man ska ha den i 6 månader och jag har haft min i 5 månader men är så jävla sugen. Vad tycker ni.

Blir inga bilder de funkar inte :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards