Sweetest-emme

Alla inlägg den 17 maj 2011

Hej

Av emelie - 17 maj 2011 18:49

Hej ! sitter här och har skit råkigt skolan var slapp idag pallar ej berätta om vad som har hänt i skolan.

Efter skolan var man med hannah och fixade med läxan som man ska redovisa imon kanske om det ens blir jag men hoppas de , jag hatar att läsa in för andra.

Men nu är de snart över med läxan ska bara skriva ner de på stödlappar (stavning)

Sen så har man tjockat sig med godis med .

Jag känner att jag börjar bli lite kräsen , jag gillar inte pizza , tacos , godis så mycket längre , kebbab. Och vidare :S

Hehe men det kommer upp lite vatten bilder ikväll som man har tagit idag ,men pallar ej göra de nu.


Men hannah är ej här så nu har man skit TRÅKIGT :(

Jag funderar lite på att kolla lite runder på klädder på hemsidor :D för nästa månad då man har rätt mycket pengar blir det att åka in till stan med hannah och kanske johanna hoppas de , kommer bli fett kul.

Jag vet redan nu vad som står på listan:

Byxor , underkläder , bikini och piercing. Sen får vi se men de är vad som kommer först ... + lite sommarkläder :D


Kommer inlägg ikväll ska gå nu och kolla runder.

Jo jag och hannah kanske ska starta en egen blogg om att kanske sälja klädder och annat smått och gott.

Men lovar inget men om det blir av så kommer det upp på bloggen :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjao
Jag heter Emelie och jag bor i en liten by som heter Tollarp och jag är 15 år . Min sport är ridning och handboll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du min blogg är bra?
 Ja
 rätt så
 nja
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards